رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: با شناسایی ۴۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به هفت هزار و ۶۳۴ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۶۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 29 April 2021

تابناک فارس به نقل از کازرون نما: رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: با شناسایی ۴۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به هفت هزار و ۶۳۴ نفر افزایش یافت.

دکتر «بندر برامکی» افزود: از این تعداد بیمار شناسایی شده، ۲۸ نفر ساکن کازرون، ۱۲ نفر در بخش ها و روستاها ( بالاده ۴ نفر، ناصرآباد شرقی ۲ نفر، قلعه سید ۱ نفر، قلعه نارنجی ۱ نفر، کمارج ۱ نفر، دریس ۲ نفر، تنگ چوگان ۱ نفر) هستند.

او اضافه کرد: با فوت ۲ نفر دیگر از بیماران ( یک نفر ساکن کازرون و یک نفر ساکن اسکان عشایر ملای بلوط) مجموع آمار فوتی های قطعی کرونا نیز به ۱۷۸ نفر افزایش یافت.

برامکی ادامه داد: ۸۴ بیمار مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری هستند که شرایط جسمی ۸ نفر از آنها نامساعد گزارش شده است.

این مقام مسوول شبکه بهداشت و درمان مهم ترین راهکار کنونی برای ارتقای سلامت عمومی در برابر کرونا را جدی گرفتن راهکارهای خودمراقبتی و رعایت اصول بهداشتی از سوی همه اقشار جامعه عنوان کرد.

برچسب ها: کرونا ، کازرون ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار